Stanowisko: ds. inwestycji liniowych oraz zamówień publicznych
OK.2110.11.2025.MJ
Wójt Gminy Nowosolna,
92-703 Łódź, Rynek Nowosolna 1
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Stanowisko: ds. inwestycji liniowych oraz zamówień publicznych
Liczba lub wymiar etatu: 1 etat
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Nowosolna, Rynek Nowosolna 1, Łódź.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Nowosolna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.
Warunki pracy:
Praca na stanowisku administracyjno-biurowym związana z obsługą monitora ekranowego oraz komputera i programów, Internetu. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Wyjazdy w teren (praca w zmiennych warunkach klimatycznych). Obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, e-mailowe. W budynku Urzędu Gminy Nowosolna istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostęp do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych (schody).
Praca w równoważnym systemie czasu pracy.
Wymagania niezbędne (konieczne):
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe, albo wykształcenie średnie z minimum 3 - letnim stażem pracy,
- znajomość zasad i organizacji funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz przepisów prawnych w tym zakresie,
- prawo jazdy kat. B,
- wiedza z zakresu ustaw i przepisów wykonawczych, w szczególności o: samorządzie gminnym,
pracownikach samorządowych, dostępie do informacji publicznej, drogach publicznych, prawie budowlanym, prawie energetycznym, prawie zamówień publicznych, finansach publicznych oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera,
- samodzielność w podejmowaniu decyzji, komunikatywność, kreatywność, odpowiedzialność, punktualność, dokładność, dyspozycyjność i obowiązkowość,
- odporność na stres,
- umiejętność stosowania przepisów prawnych,
- umiejętność pracy w zespole,
- zdolność analitycznego myślenia oraz umiejętność planowania i organizacji pracy.
Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku):
- mile widziane doświadczenie w pracy w administracji samorządowej,
- mile widziana znajomość oprogramowania LEX, Legislator.
Zakres zadań na stanowisku:
Do kompetencji i zadań stanowiska należy, w szczególności:
- w zakresie inwestycji liniowych:
- realizacja zadań inwestycyjnych z zakresu drogownictwa i oświetlenia ulicznego;
- nadzorowanie oświetlenia ulicznego wzdłuż dróg gminnych, powiatowych i krajowych;
- nadzór nad realizacją na terenie gminy usług transportu publicznego;
- prowadzenie procesu przygotowawczego inwestycji gminnych;
- zlecanie opracowania dokumentacji projektowych w związku z realizacją zadań inwestycyjnych
i remontowych wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji formalnej związanej
z zawieraniem umów na realizację inwestycji i remontów; - przygotowywanie projektów umów w zakresie inwestycji i remontów;
- uzyskiwanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz innych pozwoleń niezbędnych w procesach inwestycyjnych;
- sprawdzanie dokumentacji projektowej i kosztorysów inwestorskich związanych z realizację zadań inwestycyjnych i remontowych;
- udział w planowaniu robót i opiniowaniu projektów budowlanych;
- przygotowanie kompleksowej dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do rozpoczęcia, realizacji i odbioru inwestycji;
- realizacja zadań inwestycyjnych z zakresu drogownictwa i oświetlenia ulicznego;
- organizowanie i zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi zadaniami;
- dokonywanie odbiorów robót budowlanych wykonywanych w związku z realizację zadań wynikających z budżetu Gminy, włącznie ze zgłaszaniem organom nadzoru budowlanego zakończenia robót i uzyskiwaniem pozwolenia na użytkowanie;
- sporządzanie dokumentów umożliwiających przyjęcie wytworzonych środków trwałych na majątek Gminy poprzez rozliczanie zadań inwestycyjnych wraz z ich opisem technicznym i służącym przekazaniu środka trwałego w ramach realizowanych zadań;
- przygotowywanie projektów aktów prawnych w sprawach z zakresu zadań realizowanych w ramach obowiązków tj. projektów uchwał, zarządzeń i porozumień oraz założeń technicznych do szacunków finansowych i wieloletnich planów finansowych (WPF);
- udział w pracach w komisji przetargowej w ramach zamówień publicznych, opracowywania specyfikacji warunków zamówienia, dokumentacji zadań inwestycyjnych, wyłaniania wykonawców inwestycji itp.;
- współpraca w zakresie przygotowywania, realizacji i rozliczenia wniosków dofinansowanych środkami finansowymi z zewnątrz na projektowane inwestycje;
- współpraca z gminnymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie inwestycji w ramach realizowanych zadań;
- gminna sprawozdawczość statystyczna w zakresie realizowanych zadań;
- wnioskowanie w sprawie budowy, modernizacji, remontów i utrzymania dróg gminnych, oświetlenia ulicznego oraz czuwanie nad realizacja w/w zadań;
- zarządzanie energią elektryczną i cieplną;
- wyjazdy w teren w ramach czynności służbowych;
- koordynowanie spraw związanych z mieniem gminnym w zakresie bieżącego utrzymania;
- wykonanie, na polecenie przełożonego lub Wójta, zadań zleconych Referatowi Inwestycji;
- w zakresie zamówień publicznych:
- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminem pracy komisji przetargowych, w tym:
- weryfikacja wniosków o wszczęcie postępowania składanych przez pracowników merytorycznych Urzędu, ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowości wyboru trybów zamówień, warunków udziału w postępowaniu i kryteriów oceny ofert,
- opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia,
- opracowywanie projektów umów,
- opracowywanie i terminowe udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców,
- opracowywanie i zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Nowosolna, Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej:
- ogłoszeń o zamówieniu,
- ogłoszeń o zamiarze zawarcia umowy,
- ogłoszeń o wyniku postępowania,
- ogłoszeń o konkursie,
- ogłoszeń o wynikach konkursu,
- ogłoszeń o zmianie umowy,
- ogłoszeń o wykonaniu umowy,
- ogłoszeń o zmianie ogłoszenia,
- prowadzenie rejestru postępowań przetargowych,
- sporządzanie i zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Nowosolna i w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz aktualizacja planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej 130 000 złotych netto,
- sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach dla Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych;
- przygotowywanie zarządzeń w zakresie powoływania komisji przetargowych do przeprowadzenia postępowań z zakresu zamówień publicznych;
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej wadium i udzielonych gwarancji w postępowaniach przetargowych;
- współdziałanie z innymi pracownikami Urzędu oraz obsługą prawną w sprawach związanych z procedurami zamówień publicznych;
- wyjazdy w teren w ramach czynności służbowych;
- wykonanie, na polecenie przełożonego lub Wójta, zadań zleconych Referatowi Inwestycji;
Przynależność organizacyjna – Referat Inwestycji (RI)
Wymagane dokumenty:
- CV (podpisane),
- list motywacyjny (podpisany),
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata, kwalifikacje i uprawnienia (w tym świadectwa pracy, zaświadczenia z pracy, opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy – jeżeli kandydat takie posiada),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata:
- o posiadanym obywatelstwie polskim,
- o posiadaniu przez kandydata pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (po ewentualnym zatrudnieniu obowiązek dostarczenia zaświadczenia o niekaralności),
- o nieposzlakowanej opinii,
- o zapoznaniu się obowiązkiem informacyjnym dotyczącym przetwarzania danych osobowych w związku z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Nowosolna,
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Nowosolna, zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych,
- o zdanym z wynikiem pozytywnym egzaminie (po odbyciu lub zwolnieniu ze służby przygotowawczej), o którym mowa w art. 19 ustawy o pracownikach samorządowych,
- wypełniony przez kandydata kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- w przypadku, gdy o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych, kandydat składa oświadczenie o obywatelstwie oraz przedstawia kopię dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego.
UWAGA
Dokumenty aplikacyjne wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 8 powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem. W przypadku dokumentów składanych elektronicznie - każdy skan dokumentu powinien być opatrzony własnoręcznym podpisem oraz potwierdzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem wykonanym za pomocą profilu zaufanego. Przy braku możliwości technicznych do podpisu elektronicznego, kandydat zobowiązany jest, najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, podpisać własnoręcznie oświadczenie o zgodności przedstawionych dokumentów z oryginałem.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać lub przesyłać do dnia 12.11.2025 r. (środa) / liczy się data wpływu do Urzędu/ pod adresem: URZĄD GMINY NOWOSOLNA, RYNEK NOWOSOLNA 1, 92-703 Łódź z dopiskiem na kopercie „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Nowosolna – stanowisko: ds. inwestycji liniowych oraz zamówień publicznych”.
Dokumenty aplikacyjne mogą być dostarczone:
- osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Nowosolnej, Rynek Nowosolna 1, 92-703 Łódź, w godzinach pracy Urzędu,
- pocztą elektroniczną na adres ,
- poprzez skrzynkę ePUAP Urzędu Gminy Nowosolna (skrytka EPUAP: /1006082/skrytka)
- za pośrednictwem operatora usług pocztowych lub firmy kurierskiej.
Inne informacje:
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną e-mail poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 42 616 45 20 - Zastępca Wójta Gminy Nowosolna Anna Wiśkowska lub 42 616 45 59 - Inspektor ds. kadr Magdalena Jadczak. Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy Nowosolna po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Nowosolna).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.gminanowosolna.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Nowosolna, Łódź, Rynek Nowosolna 1.
Wójt Gminy Nowosolna
Piotr Szcześniak
Załączniki:
Zakres czynności - referent ds. liniowe pzp.docx (22,78KB)
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.doc (29,50KB)