Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

z dnia 13 września 2024 r.

Łódź, dnia 13.09.2024

PROTOKÓŁ POKONTROLNY nr II/2024

KOMISJI REWIZYJNEJ RADY GMINY NOWOSOLNA

1

Nazwa i adres kontrolowanego podmiotu

 

Urząd Gminy Nowosolna

 

2

Imię i nazwisko kontrolujących

  1. Michał Nowacki- przewodniczący
  2. Sylwia Koszada- członek
  3. Jacek Królikowski- członek
  4. Robert Włodarczyk- członek

3

Data rozpoczęcia kontroli

Data zakończenia kontroli

 

13.09.2024 godz. 9:00

 

13.09.2024 godz. 11:00

4

Zakres przedmiotowy kontroli

 

Analiza schematu organizacyjnego Gminy Nowosolna

Okres objęty kontrolą

 

2018-2024

5

Imię i nazwisko kierownika kontrolowanego podmiotu

 

Wójt Gminy Nowosolna – Piotr Szcześniak

6

Przebieg kontroli

 

Komisja Rewizyjna poddała analizie schemat organizacyjny z 2024 roku wraz z wykazem obecnych stanowisk (załącznik nr 1) oraz schemat organizacyjny  z 2018 roku. Kierownik referatu Organizacji i Kadr wyjaśniła zaistniałe zmiany w zakresie stanowisk oraz w obrębie poszczególnych referatów. W kontrolowanym okresie zmieniła się ilość pracowników z 31 do 37 osób, co bezpośrednio wiązało się ze zwiększającą ilością zadań własnych gminy.

 

 

                                                Stwierdzone nieprawidłowości

 

brak

 

Dowody potwierdzające ustalenia zawarte w protokole

 

Załącznik do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Nowosolna z dnia 19 grudnia 2018 r oraz załącznik nr2 zarządzenia Nr 0050.2.15.2024 Wójta Gminy Nowosolna z dnia 14 sierpnia 2024

 

7

Data i miejsce podpisania protokołu

(dotyczy zespołu kontrolującego)

 

8

Podpisy kontrolujących

  1. Michał Nowacki …………………………………………………….
  2. Sylwia Koszada ……….…………………………………………….
  3. Jacek Królikowski …………………………………………………..
  4. Robert Włodarczyk ……….…………………………………………

7

Data i miejsce podpisania (otrzymania) protokołu

(dotyczy kierownika kontrolowanego podmiotu)

 

8

Podpis kierownika kontrolowanego podmiotu

lub

notatka o odmowie podpisani protokołu z podaniem przyczyn [1]*

 

 

 

[1] * Kierownik placówki ma 7 dni roboczych na odwołanie się do protokołu Komisji Rewizyjnej

 

DOCXprotokół 13 09 2024.docx (26,02KB)