Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe na usługę wyłapywania i opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Nowosolna w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.

Łódź, dnia 27 listopada 2024 r.

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

 

Postępowanie prowadzone z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 oraz zgodnie z Zarządzeniem Nr 0050.2.20.2021 Wójta Gminy Nowosolna z 16 listopada 2021 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy Nowosolna regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych netto.

 

  1. Zamawiający

Gmina Nowosolna, ul. Rynek Nowosolna 1, 92-703 Łódź, NIP 728-256-22-72

tel. 42 616 45 00, e-mail:

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia
  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wyłapywania i opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Nowosolna w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
  2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
  1. zabezpieczenie miejsc do przetrzymywania bezdomnych zwierząt;
  2. zapewnienie wyżywienia i opieki bezdomnym zwierzętom przywiezionym z terenu gminy Nowosolna;
  3. prowadzenie działań mających na celu znalezienie bezdomnym zwierzętom właścicieli;
  4. zamieszczanie na stronie internetowej schroniska informacji ze zdjęciem i opisem zwierzęcia odłapanego na terenie gminy Nowosolna;
  5. oddawanie zwierząt do adopcji i informowanie Zamawiającego o ilości oddanych do adopcji zwierząt;
  6. prowadzenie ewidencji zwierząt wraz z nr identyfikacyjnym i przekazywania jej na bieżąco przynajmniej raz w miesiącu Zamawiającemu;
  7. zapewnienie opieki weterynaryjnej, w której zakres wchodzi:
  • 15-dniowa kwarantanna,
  • odrobaczanie,
  • szczepienie,
  • leczenie,
  • zabiegi sterylizacji albo kastracji, znakowanie poprzez wszczepianie mikroprocesora, usypianie ślepych miotów bezdomnych zwierząt,         
  • w drastycznych beznadziejnych przypadkach uśpienie zwierzęcia;

h)      odławianie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Nowosolna po zgłoszeniu przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Nowosolna wraz z ich transportem. Wykonawca zobowiązany jest do  przystąpienia do odławiania niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 24 godzin licząc od godziny zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przy odławianiu zwierząt do:

          - posługiwania się dopuszczonymi do obrotu prawnego  urządzeniami i środkami o ile przepisy wymagają takiego dopuszczenia, niestwarzającymi zagrożenia dla życia, zdrowia ani nie zadającymi cierpień odławianym  zwierzętom,

          - stosowania środków do przewozu zwierząt spełniających warunki określone w ustawie o ochronie zwierząt;

  1. współpraca z Zamawiającym w zakresie realizacji Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Nowosolna;
  2. Wykonawca przejmie w opiekę zwierzęta odłapane z terenu gminy Nowosolna w latach 2016-2024 będące dotychczas w schronisku dla zwierząt przy ul. Zdzieszulickiej
    w Bełchatowie w ilości 11, będące własnością gminy Nowosolna. Zamawiający zastrzega, że ilość zwierząt do przejęcia może ulec zmianie, a wynikać to będzie z rzeczywistej ilości psów i kotów przebywających w schronisku na dzień rozpoczęcia obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania. Transport zwierząt do swojej siedziby zapewni Wykonawca na swój koszt.
  1. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był wykonywany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony zwierząt.
  2. W celu sprawdzenia warunków w jakich przetrzymywane są zwierzęta, Zamawiający w całym okresie realizacji umowy jest upoważniony do przeprowadzania kontroli miejsca przetrzymywania zwierząt bez uprzedniego informowania Wykonawcy o zamierzonej kontroli.
  3. Wykonawca zobowiązany jest do:
  1. przestrzegania przepisów prawa ujętych w:

- ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz.U.2023 r. poz. 1580 z późn. zm.),

- ustawie z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2023 r. poz. 1075 z późn. zm.), (Dz. U. 2022 r. 1570),

- ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
 (Dz.U.2024 r. poz. 399),(Dz. U. 2024 r. poz. 1717art. 6);

- właściwych rozporządzeniach wydanych na podstawie ww. ustaw;

  1. zachowania bezpieczeństwa, porządku i czystości podczas realizacji przedmiotu umowy;
  2. powierzenia prac objętych przedmiotem umowy pracownikom posiadającym wymagane do tego kwalifikacje i uprawnienia oraz zaopatrzenia ich w odpowiedni sprzęt zapewniający bezpieczeństwo;
  3. zapewnienia we własnym zakresie zaplecza organizacyjnego, personalnego i narzędzi koniecznych do wykonania przedmiotu umowy.

Wykonawca oświadcza, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, zgodnie z art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2024 r. poz. 399),
(Dz. U. 2024 r. poz. 1717art. 6);

  1. Zamawiający zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania Wykonawcy w przypadku wystąpienia objawów choroby zakaźnej, zwalczanej z urzędu na swoim terenie.
  2. Za wszelkie wypadki i ich następstwa wynikłe w związku z wykonywaniem umowy odpowiada Wykonawca.
  3. Wykonawca naprawi bądź poniesie koszty naprawy wszelkich szkód wynikłych w trakcie wykonywania umowy.
  4. Za działania lub zaniechania swoich pracowników, współpracowników, podwykonawców uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu umowy Wykonawca odpowiada, jak za działania lub zaniechania własne.
  5. Zamawiający wymaga aby liczba psów w schronisku nie przekraczała maksymalnej liczby psów, na jaką zostało przewidziane schronisko.

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu

1.       Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki, jeżeli Wykonawca będzie posiadał uprawnienia w zakresie prowadzonej działalności, w szczególności:

  1. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami oraz w zakresie prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt - zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 3 i 4 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2024 r. poz. 399),(Dz. U. 2024 r. poz. 1717art. 6);
  2. decyzję lub potwierdzenie zgłoszenia do powiatowego lekarza weterynarii właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności potwierdzające spełnianie wymagań weterynaryjnych zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt
    (Dz. U. z 2023 r. poz. 1075 z późn. zm.), (Dz. U. 2022 r. 1570);
  3. protokoły z kontroli schroniska lub raporty z wizytacji schroniska wraz z załącznikami z trzech ostatnich lat poprzedzających bieżący rok sporządzone przez właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii, w których wskazano liczbę zwierząt w schronisku na koniec roku oraz liczbę zwierząt adoptowanych, w celu ustalenia liczby adopcji danego Wykonawcy.

2.       Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki, jeżeli Wykonawca będzie posiadał zdolności techniczne lub zawodowe.

Wykonawca przedłoży wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - Wykonawca musi dysponować sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do właściwego wyłapywania bezdomnych zwierząt, w szczególności:

posiadać co najmniej jeden środek transportu do przewozu zwierząt spełniający warunki określone w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2023 r. poz. 1580 z późn. zm.).i posiadać decyzję powiatowego lekarza weterynarii właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności potwierdzającą spełnianie wymagań weterynaryjnych w zakresie przewozu zwierząt wykonywanego w związku z prowadzeniem innej działalności gospodarczej, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2023 r. poz. 1075 z późn. zm.), (Dz. U. 2022 r. 1570).

Wzór wykazu stanowi załącznik nr 2.

Wykonawca załącza także odpowiednią decyzje powiatowego lekarza weterynarii, o której mowa powyżej.

3.       Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt 1 i 2.  Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

4.       Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.   Zamawiający może wystąpić do Najwyższej Izby Kontroli, Powiatowego Lekarza Weterynarii lub Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w celu udostępnienia dokumentacji z ostatniej przeprowadzonej kontroli. Jeżeli w udostępnionych przez ww. organy dokumentach zostaną stwierdzone nieprawidłowości w funkcjonowaniu schroniska lub schronisko uzyskało negatywną ocenę Zamawiający uzna, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności.

6.     Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek określony w punkcie II pkt 11 jeżeli w raporcie właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii  z wizytacji schroniska za 2023 r. liczba psów na koniec 2022 r. oraz liczba psów na koniec 2023 r. nie będą przekraczały maksymalnej liczby zwierząt, na jaką zostało przewidziane schronisko.

 

IV. Termin wykonania zamówienia

         Sukcesywnie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.

 

V. Sposób przygotowania i składania ofert

1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

2. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.

3. Treść oferty musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia.

4. Ofertę składa się w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie, oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz tytułem: „Usługa wyłapywania i opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Nowosolna”.

5. Wraz z ofertą (treść zgodna z załącznikiem nr 1), Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów:

  1. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami (zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach  (Dz. U. 2024 r. poz. 399),
    (Dz. U. 2024 r. poz. 1717art. 6);
  2. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt (zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2024 r. poz.399),
    (Dz. U. 2024 r. poz. 1717art. 6);
  3. decyzję lub potwierdzenie zgłoszenia do powiatowego lekarza weterynarii właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności potwierdzające spełnianie wymagań weterynaryjnych zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2023 r. poz. 1075 z późn. zm.), (Dz. U. 2022 r. 1570);
  4. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami wg załącznika nr 2 do zapytania ofertowego;
  5. protokoły z kontroli schroniska lub raporty z wizytacji schroniska wraz z załącznikami z trzech ostatnich lat poprzedzających bieżący rok sporządzone przez właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii, w których wskazano liczbę zwierząt w schronisku na koniec roku oraz liczbę zwierząt adoptowanych, w celu ustalenia liczby adopcji danego Wykonawcy;
  6.  decyzje powiatowego lekarza weterynarii w zakresie transportu zwierząt,
  7. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony/wydrukowany nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

VI. Termin i miejsce składania ofert

1. Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Nowosolna, ul. Rynek Nowosolna 1, 92-703 Łódź.

Ofertę można przesłać pocztą (liczy się data wpływu do tut. Urzędu) bądź dostarczyć osobiście do siedziby Urzędu.

2. Termin składania ofert: 5 grudnia 2024 r. do godz. 12.00.

 

VII. Opis sposobu obliczenia ceny

 

1. Ceny podane w ofercie powinny być wyrażone w złotych polskich jako ceny brutto z podatkiem VAT w % ,wg. obowiązującej stawki.

2. Nie dopuszcza się podawania ceny w przedziałach kwotowych.

3. Ceny określone w ofercie będą stałe tzn. nie ulegną zmianie przez okres trwania umowy.

4. Ceny oferty winny obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.

5. Cena oferty stanowi sumę cen jednostkowych brutto podanych w pkt.1 + pkt.2 + pkt.3 + pkt.4 + pkt.5 + pkt.6 Formularza ofertowego gdzie:

 

pkt. 1 Cena z poz. A x odległość schroniska od siedziby Urzędu Gminy Nowosolna w obie strony x 7 (średnia ilość zwierząt odławianych z terenu gminy Nowosolna w ciągu roku)                               

 pkt. 2 Cena z poz. B (2+3+4) x 7 (średnia ilość zwierząt odławianych z terenu gminy Nowosolna w ciągu roku)

pkt. 3 Cena z poz. C x 20 x 7 (średnia ilość zwierząt odławianych z terenu gminy Nowosolna w ciągu roku)

pkt. 4 Cena z poz. D x 330 dni * x 7 zwierząt

* (365 dni – 35 dni /15 dni kwarantanny + 20 dni pobytu zwierzęcia w schronisku po kwarantannie/ = 330 dni)

pkt. 5 Cena z poz. E x 1 (średnia ilość eutanazji wykonywanych w ciągu roku)

pkt. 6 Cena z poz. F x 5 (średnia ilość miesięcy w roku, w których nie umieszczono w schronisku przynajmniej 1 zwierzęcia z terenu gminy Nowosolna)

 

Razem cena oferty: (pkt.1 + pkt.2 +pkt.3 + pkt.4 + pkt.5 + pkt.6)

Cena poz:

Lp.

Wyszczególnienie

Miara

Cena netto

Wartość podatku VAT %

Cena brutto

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

A

1.

Cena wyjazdu zespołu interwencyjnego, wyłapania i /lub odbioru zwierzęcia oraz transport, bez względu na ilość wyłapanych i /lub odebranych zwierząt w ramach danego wyłapania i /lub odebrania;

zł/ 1 km

 

 

 

B

2.

Cena 15 dniowej kwarantanny zwierzęcia w schronisku

zł/ 1 szt.

 

 

 

3.

Cena sterylizacji zwierzęcia po 15 dniowej kwarantannie

zł/ 1 szt.

 

 

 

4.

Cena czipowania zwierzęcia

zł/1 szt.

 

 

 

C

5.

Cena pobytu zwierzęcia w schronisku po kwarantannie do 20 dni (cena za rozpoczętą dobę zwierzęcia w schronisku )

zł/doba

 

 

 

D

6.

Cena pobytu zwierzęcia w schronisku powyżej 20 dni po kwarantannie (cena za rozpoczętą dobę pobytu zwierzęcia w schronisku )

zł/ doba

 

 

 

E

7.

Cena eutanazji zwierzęcia

zł/szt.

 

 

 

F

8.

Opłata ryczałtowa  za utrzymanie gotowości schroniska do wykonania przedmiotu umowy w przypadku  nieumieszczenia w schronisku przez okres 1 miesiąca kalendarzowego przynajmniej jednego zwierzęcia z terenu gminy Nowosolna

zł/ miesiąc

 

 

 

 

6. Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować wg faktycznie wykonanych ilości usług po cenach jednostkowych.

7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.

8. Jeżeli Zamawiającemu zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

9. Maksymalna kwota wynagrodzenia z tytułu wykonania przedmiotu umowy nie może przekroczyć kwoty 120 000,00 zł brutto.

 

VIII. Kryteria oceny ofert

 

Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.

 

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryterium:

 

Nr.

Nazwa kryterium:

  Waga:

1.

Cena oferty (suma cen jednostkowych brutto podanych w pkt. 1 + pkt. 2 + pkt. 3 + pkt. 4 + pkt. 5 + pkt. 6  Formularza ofertowego)

    50 %

2.

Odsetek adopcji (określony na podstawie stosunku  liczby zwierząt oddanych do adopcji w ciągu danego roku do liczby zwierząt  w schronisku na koniec danego roku, obliczony dla trzech ostatnich lat poprzedzających bieżący rok podany, jako średnia z sumy odsetka adopcji obliczonego osobno za każdy  rok)

    50 %

 

Liczba przyznanych punktów w ramach ww. kryteriów zostanie obliczona według wzoru:

 

Ad. 1. Cena oferty (suma cen jednostkowych brutto podanych w pkt. 1 + pkt. 2 + pkt. 3 + pkt. 4 + pkt. 5 + pkt. 6 Formularza ofertowego) :

 

                                                             Najniższa cena brutto spośród złożonych ofert

Wartość punktowa Ceny oferty =  -------------------------------------------------------------- x  50

                                                                  Cena brutto ocenianej oferty

 

Ad. 2. Odsetek adopcji (%) – określony na podstawie stosunku liczby zwierząt oddanych do adopcji w ciągu danego roku do liczby zwierząt w schronisku na koniec danego roku, obliczony dla trzech ostatnich lat (2021-2023) poprzedzających bieżący rok podany, jako średnia z sumy odsetka adopcji obliczonego osobno za każdy rok. Przy czym liczba adopcji nie uwzględnia zwierząt odebranych przez jednostki samorządu terytorialnego w związku z wygaśnięciem lub rozwiązaniem umowy.

Ocena tego parametru nastąpi na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę protokołów z kontroli schroniska lub raportów z wizytacji schroniska z trzech ostatnich lat (2021-2023) poprzedzających bieżący rok sporządzonych przez właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii, w których wskazano liczbę zwierząt w schronisku na koniec roku oraz liczbę zwierząt adoptowanych:

                                                 

 Odsetek adopcji badanej oferty

Wartość punktowa  = -------------------------------------------------------------------------- x 50

  za odsetek adopcji        Najwyższy odsetek adopcji spośród złożonych ofert

 

W przypadku każdego z ww. kryterium oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania wyliczonego na podstawie powyższych wzorów.

 

Suma punktów oferty = Wartość punktowa ceny oferty +  Wartość punktowa za odsetek adopcji

 

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów w ostatecznej ocenie punktowej.

 

IX. Istotne postanowienia umowy

 

Postanowienia umowy zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.

 

X. Postanowienia końcowe

 

  1. Osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami oraz udzielania wyjaśnień: Magdalena Brzezińska, tel. 42 616 45 17,
  2. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów pisemnie lub za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej e-mail.
  3. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

 

XI. Załączniki

 

  1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
  2. Załącznik nr 2 - Wykaz narzędzi
  3. Załącznik nr 3 – Wzór umowy
  4. Załącznik nr 4 – Klauzula informacyjna

                                                                                                                                                                    Z up. WÓJTA

                                                                                                                                                                Sławomir Jasiński
                                                                                                                                                                
Sekretarz Gminy

 

DOCZaproszenie do składania ofert schronisko.doc (222,50KB)
 

 

Załącznik nr 1

 

OFERTA

1. Nazwa i adres składającego ofertę:

..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

REGON .................................................................., NIP ..........................................................

Tel. ………………………… Fax. ……………… E-mail.……………………………………

 

2. Zamawiający: Gmina Nowosolna z siedzibą Urzędu Gminy Nowosolna, ul. Rynek Nowosolna 1, 92-703 Łódź, tel.: (42) 616-45-00, fax: (42) 616-45-44, REGON: 472057780, NIP: 728-256-22-72

           

  3. Przedmiot zamówienia

Wykonanie usługi wyłapywania i opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Nowosolna w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.

 

4. Cena oferty:

 Cena oferty wykonania usług objętych przedmiotowym zamówieniem zgodnie z wymogami zawartymi w zapytaniu ofertowym:

Cena poz:

Lp.

Wyszczególnienie

Miara

Cena netto

Wartość podatku VAT %

Cena brutto

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

A

1.

Cena wyjazdu zespołu interwencyjnego, wyłapania i /lub odbioru zwierzęcia oraz transport, bez względu na ilość wyłapanych i /lub odebranych zwierząt w ramach danego wyłapania i /lub odebrania;

zł/ 1 km

 

 

 

B

2.

Cena 15 dniowej kwarantanny zwierzęcia w schronisku

zł/ 1 szt.

 

 

 

3.

Cena sterylizacji zwierzęcia po 15 dniowej kwarantannie

zł/ 1 szt.

 

 

 

4.

 

Cena czipowania zwierzęcia

zł/1 szt.

 

 

 

C

5

Cena pobytu zwierzęcia w schronisku po kwarantannie do 20 dni   ( cena za rozpoczętą dobę zwierzęcia w schronisku )

zł/doba

 

 

 

D

6.

Cena pobytu zwierzęcia w schronisku powyżej 20 dni po kwarantannie ( cena za rozpoczętą dobę pobytu zwierzęcia w schronisku )

zł/ doba

 

 

 

E

7.

 

Cena eutanazji zwierzęcia

zł/szt.

 

 

 

F

8.

Opłata ryczałtowa  za utrzymanie gotowości schroniska do wykonania przedmiotu umowy w przypadku  nieumieszczenia w schronisku przez okres 1 miesiąca kalendarzowego przynajmniej jednego zwierzęcia z terenu gminy Nowosolna

zł/miesiąc

 

 

 

 

pkt.1 .Cena z poz. A x odległość schroniska od siedziby Urzędu Gminy Nowosolna w obie strony x 7 (średnia ilość zwierząt odławianych z terenu gminy Nowosolna w ciągu roku) =                                  

zł………………  netto + VAT ……………..% =……………………zł brutto

+

pkt. 2. Cena z poz. B  (2+3+4) x 7 (średnia ilość zwierząt odławianych z terenu gminy Nowosolna w ciągu roku) =

zł………………   netto + VAT %………………% =……………………zł brutto

+

pkt. 3. Cena z poz. C x 20  x 7 (średnia ilość zwierząt odławianych z terenu gminy Nowosolna w ciągu roku) =

zł………………   netto + VAT %………………% =……………………zł brutto

+

pkt. 4 Cena z poz. D x 330 dni * x 7 zwierząt) =

zł………………   netto + VAT %………………% =……………………zł brutto

* ( 365 dni – 35 dni /15 dni kwarantanny + 20 dni pobytu zwierzęcia w schronisku po kwarantannie/ = 330 dni)

+

pkt. 5 Cena z poz. E x 1 (średnia ilość eutanazji wykonywanych w ciągu roku) =

zł………………   netto + VAT %………………% =……………………zł brutto

+

pkt. 6 Cena z poz. F x 5 (średnia ilość miesięcy w roku w których nie umieszczono w schronisku przynajmniej 1 zwierzęcia z terenu gminy Nowosolna) =

zł………………   netto + VAT %………………% =……………………zł brutto

Razem cena oferty: (pkt. 1 + pkt.2 +pkt. 3 + pkt.4 + pkt.5 + pkt.6) ….………………. zł brutto

5. Odsetek adopcji (określony na podstawie stosunku  liczby zwierząt oddanych do adopcji w ciągu danego roku do liczby zwierząt w schronisku na koniec danego roku, obliczony dla trzech ostatnich lat (2021-2023) poprzedzających bieżący rok podany, jako średnia z sumy odsetka adopcji obliczonego osobno za każdy rok) wynosi ………….…. .

 6. Termin płatności faktury: 14 dni od dostarczenia faktury Zamawiającego drogą pocztową lub na maila :  

7.  Warunki płatności: płatność z dołu nie częściej niż raz w miesiącu.

8. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym i zobowiązujemy się do wykonania przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.

9. Powyższe wynagrodzenie ma charakter stały i nie podlega zwiększeniu/waloryzacji przez cały okres obowiązywania umowy.

10. Załączniki i dokumenty złożone przez Wykonawcę łącznie z ofertą:

Przedkładamy wszystkie wymagane w zapytaniu ofertowym dokumenty jako załączniki do naszej oferty:

¨Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (w przypadku składania oferty przez pełnomocników);

¨ Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zał. nr 2);

¨ aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami (zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2023.1469.);

¨ aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt (zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. 2023.1469.);

¨ decyzję lub potwierdzenie zgłoszenia do powiatowego lekarza weterynarii właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności potwierdzające spełnianie wymagań weterynaryjnych zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt ( Dz. U. 2023.1075);

¨ protokoły z kontroli schroniska lub raporty z wizytacji schroniska wraz z załącznikami z trzech ostatnich lat poprzedzających bieżący rok sporządzone przez właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii, w których wskazano liczbę zwierząt w schronisku na koniec roku oraz liczbę zwierząt adoptowanych, w celu ustalenia liczby adopcji danego Wykonawcy;

¨decyzję powiatowego lekarza weterynarii w zakresie transportu zwierząt;

¨ Wypis / Wydruk z KRS lub CEiDG;

¨ Inne:.................................................................................................................................

11. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.

 

...........................................................................................

(podpis pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy)

 

Dotyczy Wykonawcy zatrudniającego pracowników lub zleceniobiorców

Oświadczam (y), że Wykonawca:

jest przedsiębiorcą zatrudniającym pracowników lub zleceniobiorców.

........................................................................................

(podpis pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy)

 

Dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną, wykonującą działalność gospodarczą, niezatrudniającą pracowników lub niezawierającą umów ze zleceniobiorcami

Oświadczam (y), że :

oferowana cena zamówienia uwzględnia wysokość minimalnej stawki godzinowej ustalonej zgodnie z art. 2 ust. 3a, 3b i 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ( Dz. U. z 2020 r. poz. 2207 z późn. zm.).

 

........................................................................................

(podpis pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy)

 

 

Załącznik nr 2

 

papier firmowy lub nazwa firmy

 

Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami

 

Lp.

Opis (rodzaj, nazwa producenta, model)

ilość

Rok produkcji

Podstawa dysponowania

 

 

 

 

Własne/ oddane do dyspozycji*

 

 

 

 

Własne/ oddane do dyspozycji*

 

 

 

 

Własne/ oddane do dyspozycji*

 

 

 

 

Własne/ oddane do dyspozycji*

 

 

 

 

Własne/ oddane do dyspozycji*

 

 

 

 

Własne/ oddane do dyspozycji*

W przypadku gdy Wykonawca w powyższym zadeklaruje, że będzie dysponował sprzętem oddanym do dyspozycji przez inny podmiot zobowiązany jest dołączyć do oferty oryginał pisemnego zobowiązania podmiotu do udostępnienia ww. urządzeń technicznych.

 

* niepotrzebne skreślić

 

Data....................................

                                                                                                                         ...........................................................................................

Podpis i pieczęć osoby uprawnionej do występowania w imieniu Wykonawcy

 

 

Załącznik nr 3

 

 

U M O W A  NR ……RZG.6140…….2024

 

zawarta w dniu  ……………... w Łodzi pomiędzy:

Gminą Nowosolna z siedzibą Urzędu Gminy ul. Rynek Nowosolna 1, 92-703 Łódź

Regon: 472057780;  NIP 728-256-22-72, reprezentowaną przez:

Piotra Szcześniaka  - Wójta Gminy Nowosolna

przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy - Anny Mazerant

zwany dalej „Zamawiającym”,

a

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………zwanym dalej „Wykonawcą”.

 

Umowa zawarta z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 oraz zgodnie z Zarządzeniem Nr 0050.2.20.2021 Wójta Gminy Nowosolna z 16 listopada 2021 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy Nowosolna regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych netto, o  następującej treści:

 

§ 1

Przedmiotem umowy jest usługa wyłapywania i opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Nowosolna w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.        

 

§ 2

Zakres przedmiotu umowy obejmuje:

1. Zabezpieczenie miejsc do przetrzymywania bezdomnych zwierząt.

2. Zapewnienie wyżywienia i opieki bezdomnym zwierzętom przywiezionym z terenu gminy Nowosolna.

3. Prowadzenie działań mających na celu znalezienie bezdomnym zwierzętom właścicieli.

4. Zamieszczanie na stronie internetowej schroniska informacji ze zdjęciem i opisem zwierzęcia odłapanego na terenie gminy Nowosolna.

5. Oddawanie zwierząt do adopcji i informowanie Zamawiającego o ilości oddanych  do adopcji zwierząt. Przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do umów adopcyjnych.

6. Prowadzenie ewidencji zwierząt wraz z nr identyfikacyjnym i przekazywanie jej na bieżąco przynajmniej raz w miesiącu Zamawiającemu.

7. Zapewnienie opieki weterynaryjnej, w której zakres wchodzi:

       a) 15-dniowa kwarantanna,

       b) odrobaczanie,

       c) szczepienie,

       d) leczenie,

       e) zabiegi sterylizacji albo kastracji, znakowanie poprzez wszczepianie mikroprocesora, usypianie ślepych miotów bezdomnych zwierząt,         

       f) w drastycznych beznadziejnych przypadkach uśpienie zwierzęcia.

8. Odławianie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Nowosolna po zgłoszeniu przez pracownika Urzędu Gminy Nowosolna wraz z ich transportem. Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do odławiania niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 24 godzin licząc od godziny zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przy odławianiu zwierząt do:

     a) posługiwania się dopuszczonymi do obrotu prawnego urządzeniami i środkami o ile przepisy wymagają takiego dopuszczenia, nie stwarzającymi zagrożenia dla życia, zdrowia ani zadawania cierpień odławianym zwierzętom,

     b) stosowania środków do przewozu zwierząt spełniających warunki określone w ustawie o ochronie zwierząt.

9. Wykonawca może odmówić Zamawiającemu przyjęcia zwierzęcia do schroniska, w przypadku gdy wszystkie kojce kwarantanny są już zajęte, bądź też w przypadku gdy ilość zwierząt zgłoszonych może wpłynąć na jakość i pogorszenie się warunków zwierząt przebywających w schronisku. W takim przypadku Wykonawca poinformuje Zamawiającego o najbliższych terminach zwolnienia kojców w kwarantannie schroniska, przy czym okres oczekiwania nie będzie dłuższy niż 15 dni od dnia zgłoszenia. Niniejszy zapis nie dotyczy  zwierząt agresywnych lub zagrażających życiu bądź zdrowiu.

10. Współpraca z Zamawiającym w zakresie realizacji Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Nowosolna.

11. Wykonawca przejmie w opiekę zwierzęta odłapane z terenu gminy Nowosolna w latach 2016-2024 będące w schronisku dla zwierząt przy ul. Zdzieszulickiej w Bełchatowie, psy w ilości 11, koty w ilości 0, będące własnością Gminy Nowosolna. Zamawiający zastrzega, że ilość zwierząt do przejęcia może ulec zmianie, a wynikać to będzie z rzeczywistej ilości psów i kotów przebywających w schronisku na dzień rozpoczęcia obowiązywania niniejszej umowy. Przejęcie zwierząt odbędzie się na podstawie protokołu przekazania zwierząt. Transport zwierząt do swojej siedziby zapewni Wykonawca na swój koszt.

12. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zawodową starannością oraz obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony zwierząt.

 

§ 3

  1. Zamawiający za wykonanie usługi stanowiącej przedmiot umowy będzie wypłacał wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości:

Cena poz:

 

POZ

Wyszczególnienie

Miara

Cena netto

Wartość podatku VAT %

Cena brutto

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

 

A

 

 

 

 

1.

Cena wyjazdu zespołu interwencyjnego, wyłapania i /lub odbioru zwierzęcia oraz transport, bez względu na ilość wyłapanych i /lub odebranych zwierząt w ramach danego wyłapania i / lub odebrania;

zł/ 1 km

 

 

 

B

2.

Cena 15 dniowej kwarantanny zwierzęcia w schronisku

zł/ 1 szt.

 

 

 

3.

Cena Sterylizacji zwierzęcia po 15 dniowej kwarantannie

zł/ 1 szt.

 

 

 

4.

Cena czipowania zwierzęcia

zł/1 szt.

 

 

 

C

5.

Cena pobytu zwierzęcia w schronisku po kwarantannie do 20 dni (cena za rozpoczętą dobę zwierzęcia w schronisku)

zł/doba

 

 

 

  

D

6.

Cena pobytu zwierzęcia w schronisku powyżej 20 dni po kwarantannie (cena za rozpoczętą dobę pobytu zwierzęcia w schronisku)

zł/doba

 

 

 

E

7.

Cena eutanazji zwierzęcia

zł/szt.

 

 

 

F

8.

Opłata ryczałtowa  za utrzymanie gotowości schroniska do wykonania przedmiotu umowy w przypadku  nieumieszczenia w schronisku przez okres 1 miesiąca kalendarzowego przynajmniej jednego psa z terenu gminy Nowosolna

zł/ miesiąc

 

 

 

 

  1. Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie wg. faktycznie wykonanych ilości usług wg. cen jednostkowych. Podstawę do wystawienia faktury stanowić będzie pisemne zestawienie zwierząt znajdujących się w schronisku w danym miesiącu, odłapanych w danym miesiącu i dostarczonych do schroniska z terenu gminy Nowosolna wraz z informacją o zwierzętach oddanych do adopcji, sporządzone przez Wykonawcę.
  2. Maksymalna kwota wynagrodzenia z tytułu wykonania przedmiotu umowy nie może przekroczyć kwoty 120 000,00 zł brutto.
  3. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Zawiera wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia.

 

§ 4

1. Faktura będzie wystawiona na: Gmina Nowosolna, ul. Rynek Nowosolna 1, 92-703 Łódź  NIP 728-256-22-72.

2. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za wykonaną usługę w drodze przelewu w terminie 14 dni po dostarczeniu faktury do siedziby Zamawiającego lub na adres mail: na konto wskazane w fakturze. Płatność będzie następowała z dołu jednak nie częściej niż raz w miesiącu. Datą zapłaty jest dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.

 

§ 5

Zamawiający zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania Wykonawcy w przypadku wystąpienia na terenie gminy Nowosolna objawów choroby zakaźnej zwalczanej z urzędu.

§ 6

Termin wykonania przedmiotu umowy określa się na okres od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.

§ 7

Strony ustalają odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania postanowień umowy na zasadzie kar umownych naliczanych w następujących przypadkach.

Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:

1. za każdy dzień niedotrzymania warunków umowy, w szczególności nieprzystąpienia do  odławiania zwierząt w ciągu 24 godzin licząc od godziny zgłoszenia przez Zamawiającego w wysokości 200,00 zł (dwieście zł) za każdy stwierdzony przypadek niedotrzymania warunków umowy,

2. w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy zł).

3. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie ewentualnych kar umownych z wynagrodzenia z faktury za wykonanie przedmiotu umowy.

4. Jeżeli nie będzie możliwości wyegzekwowania kary umownej poprzez pomniejszenie wartości faktury, kara umowna podlega zapłacie w terminie 14 dni od wezwania Wykonawcy do jej zapłaty.

5. Zamawiającemu przysługuje prawo naliczania kar umownych do pełnej wysokości wynagrodzenia wynikającego z umowy.

6. Zamawiającemu przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego karę umowną do pełnej wysokości szkody na zasadach ogólnych określonych w Kodeksie Cywilnym.

§ 8

1. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia, w którym uzyskał informację o tym, że:

a) otwarto likwidację Wykonawcy,

b) Wykonawca utracił uprawnienia do wykonywania przedmiotu umowy wynikające z przepisów szczególnych,

c) doszło do odstępstw ze strony Wykonawcy, w zakresie warunków realizacji umowy określonych w § 2.

2. W przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn, o których mowa w ust. 1 Wykonawca ma prawo żądać od Zamawiającego wynagrodzenia należnego za zakres prac wykonanych i zatwierdzonych przez Zamawiającego do dnia odstąpienia od umowy.

3. Ponadto w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. W tym celu Zamawiający wraz z Wykonawcą winni ustalić wartość faktycznie wykonanych przez Wykonawcę usług, a Wykonawca zobowiązuje się współpracować z Zamawiającym w tym zakresie.

 

§ 9

Zamawiający zobowiązuje się do przekazywania Wykonawcy zlecenia o konieczności odłowienia i umieszczenia bezdomnych zwierząt w schronisku telefonicznie lub drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres email.

 

§ 10

1. Koordynatorem ze strony Zamawiającego, wyznaczonym do pełnienia nadzoru nad właściwą realizacją warunków niniejszej umowy oraz osobą odpowiedzialną za prawidłową realizację przedmiotu umowy jest:

  1. ……………………………………………………………………………………………

  2……………………………………………………………………………………………….

 

2. Koordynatorem ze strony Wykonawcy wyznaczonym do pełnienia nadzoru nad właściwą realizacją warunków niniejszej umowy oraz osobą odpowiedzialną za prawidłową realizacje przedmiotu umowy jest:

…………………………………………………………………………………………………

 

§ 11

1. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.

2. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

3. Przelew wierzytelności wymaga zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 12

* 1. Wykonawca będący:

a) przedsiębiorcą zatrudniającym pracowników lub zleceniobiorców składa oświadczenie w tym przedmiocie, które stanowi integralną część umowy.

b) osobą fizyczną, wykonującą działalność gospodarczą, niezatrudniającą pracowników lub niezawierającą umów ze zleceniobiorcami oświadcza, że wynagrodzenie, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy uwzględnia wysokość minimalnej stawki godzinowej ustalonej zgodnie z art. 2 ust. 3a, 3b i 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020.2207 t.j.) oraz oświadcza, iż kwota wynagrodzenia, o której mowa w § 3 ust. 1 obejmuje realizację umowy w wymiarze max. ………godz. pracy miesięcznie. Wykonawca wraz z fakturą, złoży oświadczenie o faktycznej liczbie godzin przepracowanych w danym okresie, którego dotyczyć będzie faktura.

 

§ 13

1. W sprawach nieuregulowanych w umowie będą miały zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt, ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt i przepisy Kodeksu cywilnego.

2. Ewentualne spory, Strony zobowiązują się załatwić w sposób polubowny, a w przypadku braku porozumienia poddają pod rozstrzygnięcie sądowi powszechnemu właściwemu miejscowo i rzeczowo dla siedziby Zamawiającego.

 

§ 14

1. Strony zobowiązują się do zapewnienia ochrony danych osobowych w związku z wykonywaniem umowy, w tym do stosowania się do wymogów wynikających z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

2. Strony oświadczają, że dane osobowe wskazane w treści umowy zostały dostarczone przez Strony. W przypadku, gdy dotyczą one innych osób niż dane osobowe Stron, obowiązki informacyjne w zakresie ochrony danych osobowych obciążają Stronę, która dostarczyła dane osobowe. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu zawarcia oraz wykonywania niniejszej umowy oraz ewentualnego dochodzenia roszczeń wynikających z umowy.

3. W przypadku naruszenia któregokolwiek z zobowiązań wskazanych w ust. 1 i 2, Strona, która dokonała naruszenia zobowiązana będzie do naprawienia szkody jaką druga Strona poniosła z tego tytułu na zasadach ogólnych.

 

§ 15

Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach – trzy egzemplarze dla Zamawiającego, jeden dla Wykonawcy.
 

WÓJT GMINY NOWOSOLNA                                                                                                   Wykonawca:

..........................................................

(pieczęć i podpis Zamawiającego)                                                                                                                                                                      

 

*Zapis zostanie dopasowany w zależności od sytuacji prawnej Wykonawcy

 

 

Załącznik nr 4

 

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego: Wykonanie usługi wyłapywania i opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Nowosolna w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.”

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Nowosolna.

2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych: .

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1.

4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz. U. z 2020 r. poz. 2176 ze zm.) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów lub zawartych umów.

5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.

6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

7. Posiada Pani/Pan:

  1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
  3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
  4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

8. Nie przysługuje Pani/Panu:

a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.