Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wstępne ogłoszenie informacyjne w zakresie dostawy energii elektrycznej w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2028 r.

       426027-2024 - Plan zakupu
 

   Polska – Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa – Dostawa energii elektrycznej dla
Gminy Nowosolna
OJ S 137/2024 16/07/2024
   Wstępne ogłoszenie informacyjne lub okresowe ogłoszenie informacyjne wykorzystywane do
skrócenia terminu składania ofert
Dostawy


1. Nabywca
1.1. Nabywca
Oficjalna nazwa: Gmina Nowosolna
E-mail: s.rudzinski@ugnowosolna.pl
Status prawny nabywcy: Instytucja lokalna
Sektor działalności instytucji zamawiającej: Ogólne usługi publiczne


2. Procedura
2.1. Procedura
Tytuł: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Nowosolna
Opis: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Nowosolna w okresie od 1.01.2025r. do 31.12.2028r.
Wewnętrzny identyfikator: RI.271.1.4.2024
Rodzaj procedury: Otwarta
Główne aspekty procedury: Dostawa energii elektrycznej


2.1.1. Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa


2.1.3. Wartość
Szacunkowa wartość bez VAT: 1 762 537,00 PLN


2.1.4. Informacje ogólne
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
_DEFAULT_VALUE_CHANGE_ME_ - 2.1. Postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 129 ust. 1
pkt 1 oraz art. 132 i nast. ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
2.1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego na podstawie art. 129 ust. 1 pkt 1 oraz art. 132 i nast. ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
Właściwe prawo transgraniczne: W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy
ustawy Prawo zamówień publicznych.


2.1.5. Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które jeden oferent może składać oferty: 2
Warunki zamówienia:
Maksymalna liczba części zamówienia, których można udzielić jednemu oferentowi: 2

2.1.6. Podstawy wykluczenia
Niewypłacalność: 8.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się
Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w
art. 108 ust. 1 Ustawy, tj. 1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za
przestępstwo: a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu
popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu
karnego, b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego, c) o którym mowa w
art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o
sporcie (Dz.U. z 2020 r. poz. 1133 oraz z 2021 r. poz. 2054 i 2142) lub w art. 54 ust. 104
ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego
przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 523, 1292,
1559, 2054 i 2120), d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym
mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania
stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym
mowa w art. 299 Kodeksu karnego, e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art.
115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa, f) powierzenia
wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z
dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom
przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769), g)
przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego,
przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko
wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub
przestępstwo skarbowe, h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15
czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym
wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - lub za odpowiedni czyn zabroniony
określony w przepisach prawa obcego; 2) jeżeli urzędującego członka jego organu
zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo
komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta
prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 8.1.1) SWZ; 3) wobec którego
wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z
uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba
że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności
należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z
odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; 5)
jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca
zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w
szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te
oferty lub wnioski niezależnie od siebie; 6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85
ust. 1 Ustawy, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego
zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane
w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia.


5. Część zamówienia

5.1. Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Oświetlenie uliczne
Opis: Oświetlenie uliczne planowana ilość około 1 213 158 kWh (w okresach od 01.01.2025r.
do 31.12.2025r. – 286 839 kWh, od 01.01.2026r. do 31.12.2026r. – 301 181 kWh, od
01.01.2027r. do 31.12.2027r. – 308 710 kWh i od 01.01.2028r. do 31.12.2028r. – 316 428
kWh).
Wewnętrzny identyfikator: Część nr 1


5.1.1. Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
Opcje:
Opis opcji: Zamawiający dopuszcza stosowanie prawa opcji


5.1.3.Szacowany okres obowiązywania
Inny okres: Nieznany


5.1.4. Wznowienie
Maksymalna liczba wznowień: 10
Nabywca zastrzega sobie prawo do dokonania dodatkowych zakupów od wykonawcy, jak
opisano w tym miejscu: Zamawiający dopuszcza stosowanie prawa opcji


5.1.6. Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Należy podać imiona i nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe członków personelu
wyznaczonych do realizacji zamówienia: Niewymagane
Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE
Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie


5.1.8. Kryteria dostępności
Kryteria dostępności dla osób niepełnosprawnych nie zostały uwzględnione, ponieważ
przedmiot zamówienia nie jest przeznaczony dla osób fizycznych


5.1.9. Kryteria kwalifikacji
Kryterium:
Rodzaj: Kompetencje do prowadzenia danej działalności zawodowej
Nazwa: Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Opis: 7.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące: 7.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie
wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 7.2.2. uprawnień do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie,
jeżeli Wykonawca posiada: 7.2.2.1. aktualną koncesję na prowadzenie działalności
gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji
Energetyki, ważną w okresie wykonywania umowy; 7.2.3. sytuacji ekonomicznej lub
finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 7.2.4.
zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie;
Wykorzystanie tego kryterium: Jeszcze nie wiadomo

5.1.10. Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium:
Rodzaj: Cena
Nazwa: Cena oferty
Opis: Cena oferty


5.1.11. Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/954678
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/954678
Adres URL: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/954678


5.1.12. Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Adres na potrzeby zgłoszenia: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/954678
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
Katalog elektroniczny: Niedozwolone
Oferty wariantowe: Niedozwolone
Oferenci mogą złożyć więcej niż jedną ofertę: Niedozwolone
Warunki zamówienia:
Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego: Nie
Wymagana jest umowa o poufności: nie
Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone
Stosowane będą zlecenia elektroniczne: nie
Stosowane będą płatności elektroniczne: tak
Zasady finansowe: Płatność w terminie 30 dni
Informacje o terminach odwołania: 26.1. Zasady, terminy oraz sposób korzystania ze środków
ochrony prawnej szczegółowo regulują przepisy Działu IX Ustawy – Środki ochrony prawnej
(art. 505 – 590). 26.2. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują
Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w
uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w
wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy. 26.3. Środki ochrony prawnej
wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o
konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę,
o której mowa w art. 469 pkt 15 Ustawy oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
26.4. Odwołanie przysługuje na: 27.4.1. niezgodną z przepisami ustawy czynność
Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane
postanowienie umowy; 27.4.2. zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie
zamówienia do której Zamawiający był obowiązany na podstawie Ustawy; 26.5. Odwołanie
wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania Zamawiającemu przed
upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego
treścią przed upływem tego terminu. 26.6. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ
wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień
Publicznych lub treści SWZ na stronie internetowej. 26.7. Odwołanie wnosi się w terminie:
27.6.1. 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej
podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, 27.6.2. 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności
Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w
sposób inny niż określony w pkt 27.6.1). 26.8. Odwołanie w przypadkach innych niż określone
w pkt 27.6.1. i 27.6.2. SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy
zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach
stanowiących podstawę jego wniesienia 26.9. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa
Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 Ustawy, stronom oraz uczestnikom postępowania
odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 26.10. W postępowaniu toczącym się wskutek
wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. -
Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią
inaczej. 26.11. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień
publicznych, zwanego dalej "sądem zamówień publicznych". 26.12. Skargę wnosi się za
pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub
postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 Ustawy, przesyłając
jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora
wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe jest
równoznaczne z jej wniesieniem. 26.13. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami
postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej
otrzymania.


5.1.15. Techniki
Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
Aukcja elektroniczna: nie


5.1.16. Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ mediacyjny: Krajowa Izba Odwoławcza
Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie
zamówienia: Gmina Nowosolna
Organizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówienia: Gmina Nowosolna
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych: Krajowa
Izba Odwoławcza
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: Gmina Nowosolna
Organizacja rozpatrująca oferty: Gmina Nowosolna


5.1. Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: Pozostałe obiekty
Opis: Pozostałe obiekty planowana ilość około 2 794 245 kWh (w okresach od 01.01.2025r. do
31.12.2025r. – 660 671 kWh, od 01.01.2026r. do 31.12.2026r. – 693 704 kWh, od 01.01.2027
r. do 31.12.2027r. – 711 047 kWh i od 01.01.2028r. do 31.12.2028r. – 728 823 kWh).
Wewnętrzny identyfikator: Część nr 2


5.1.1. Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
Opcje:
Opis opcji: Zamawiający przewiduje stosowanie prawa opcji


5.1.3. Szacowany okres obowiązywania
Inny okres: Nieznany


5.1.4. Wznowienie
Maksymalna liczba wznowień: 10
Nabywca zastrzega sobie prawo do dokonania dodatkowych zakupów od wykonawcy, jak
opisano w tym miejscu: Zamawiający przewiduje stosowanie prawa opcji


5.1.6. Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Należy podać imiona i nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe członków personelu
wyznaczonych do realizacji zamówienia: Niewymagane
Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE
Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie


5.1.8. Kryteria dostępności
Kryteria dostępności dla osób niepełnosprawnych nie zostały uwzględnione, ponieważ
przedmiot zamówienia nie jest przeznaczony dla osób fizycznych


5.1.9. Kryteria kwalifikacji
Kryterium:
Rodzaj: Kompetencje do prowadzenia danej działalności zawodowej
Nazwa: Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowe
Opis: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym
zakresie, jeżeli Wykonawca posiada: 7.2.2.1. aktualną koncesję na prowadzenie działalności
gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji
Energetyki, ważną w okresie wykonywania umowy;
Wykorzystanie tego kryterium: Jeszcze nie wiadomo


5.1.10. Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium:
Rodzaj: Cena
Nazwa: Cena oferty
Opis: cena brutto


5.1.11. Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/954678
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: https://platformazakupowa.pl/transakcja/954678
Adres URL: https://platformazakupowa.pl/transakcja/954678


5.1.12. Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Adres na potrzeby zgłoszenia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/954678
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
Katalog elektroniczny: Niedozwolone
Oferty wariantowe: Niedozwolone
Oferenci mogą złożyć więcej niż jedną ofertę: Niedozwolone
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni
Warunki zamówienia:
Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego: Nie
Wymagana jest umowa o poufności: nie
Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone
Stosowane będą zlecenia elektroniczne: nie
Stosowane będą płatności elektroniczne: tak
Zasady finansowe: Płatność w terminie 30 dni
Informacje o terminach odwołania: 26.1. Zasady, terminy oraz sposób korzystania ze środków
ochrony prawnej szczegółowo regulują przepisy Działu IX Ustawy – Środki ochrony prawnej
(art. 505 – 590). 26.2. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują
Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w
uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w
wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy. 26.3. Środki ochrony prawnej
wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o
konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę,
o której mowa w art. 469 pkt 15 Ustawy oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
26.4. Odwołanie przysługuje na: 27.4.1. niezgodną z przepisami ustawy czynność
Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane
postanowienie umowy; 27.4.2. zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie
zamówienia do której Zamawiający był obowiązany na podstawie Ustawy; 26.5. Odwołanie
wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania Zamawiającemu przed
upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego
treścią przed upływem tego terminu. 26.6. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ
wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień
Publicznych lub treści SWZ na stronie internetowej. 26.7. Odwołanie wnosi się w terminie:
27.6.1. 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej
podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, 27.6.2. 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności
Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w
sposób inny niż określony w pkt 27.6.1). 26.8. Odwołanie w przypadkach innych niż określone
w pkt 27.6.1. i 27.6.2. SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy
zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach
stanowiących podstawę jego wniesienia 26.9. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa
Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 Ustawy, stronom oraz uczestnikom postępowania
odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 26.10. W postępowaniu toczącym się wskutek
wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. -
Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią
inaczej. 26.11. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień
publicznych, zwanego dalej "sądem zamówień publicznych". 26.12. Skargę wnosi się za
pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub
postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 Ustawy, przesyłając
jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora
wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe jest
równoznaczne z jej wniesieniem. 26.13. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami
postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej
otrzymania.


5.1.15. Techniki
Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
Aukcja elektroniczna: nie


5.1.16. Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ mediacyjny: Krajowa Izba Odwoławcza
Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie
zamówienia: Gmina Nowosolna
Organizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówienia: Gmina Nowosolna
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych: Krajowa
Izba Odwoławcza
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: Gmina Nowosolna
Organizacja rozpatrująca oferty: Gmina Nowosolna


8. Organizacje


8.1. ORG-0001
Oficjalna nazwa: Gmina Nowosolna
Numer rejestracyjny: PL7282562272
Adres pocztowy: ul. Rynek Nowosolna 1
Miejscowość: Łódź
Kod pocztowy: 92-703
Podpodział krajowy (NUTS): Łódzki (PL712)
Kraj: Polska
E-mail: s.rudzinski@ugnowosolna.pl
Telefon: +48 426164500
Faks: +48 426164544
Adres strony internetowej: https://www.gminanowosolna.pl
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://s.rudzinski@ugnowosolna.pl
Profil nabywcy: https://platfromazakupowa.pl/pn/gminanowosolna
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia
Organizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówienia
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty


8.1. ORG-0002
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Numer rejestracyjny: 5262239325
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Biuro Odwołań
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Telefon: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres strony internetowej: https://www.uzp.gov.pl
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://odwolania@uzp.gov.pl
Role tej organizacji:
Organ odwoławczy
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych
Organ mediacyjny


11. Informacje o ogłoszeniu


11.1. Informacje o ogłoszeniu
Identyfikator/wersja ogłoszenia: 97a04b68-d00c-4bc8-96eb-41c493c44bc0 - 01
Typ formularza: Plan zakupu
Rodzaj ogłoszenia:
Wstępne ogłoszenie informacyjne lub okresowe ogłoszenie informacyjne wykorzystywane do
skrócenia terminu składania ofert
Podrodzaj ogłoszenia: 7
Ogłoszenie – data wysłania: 14/07/2024 15:29:08 (UTC)
Języki, w których przedmiotowe ogłoszenie jest oficjalnie dostępne: polski


11.2. Informacje o publikacji
Numer publikacji ogłoszenia: 426027-2024
Numer wydania Dz.U. S: 137/2024
Data publikacji: 16/07/2024
Przewidywana data publikacji ogłoszenia o zamówieniu w ramach danego postępowania: 01/10/2024

 

PDFWstępne ogłoszenie informacyjne - 2024-OJS137-00426027-pl-ts.pdf (112,09KB)