Deklaracja dostępności
Urząd Gminy Nowosolna zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej bip.gminanowosolna.pl.
- Data publikacji strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: Marzena Wilanowska / Tatiana Jaworska-Wszelaka — email: m.wilanowska@ugnowosolna.pl / t.jaworska@ugnowosolna.pl lub telefonicznie 42 616 45 28 /42 616 45 16 .
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:
- Adres: Rynek Nowosolna 1 , 92-703 Łódź,
- E-mail: .
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
1. Urząd Gminy Nowosolna z siedzibą przy ul. Rynek Nowosolna 1, 92-703 Łódź - obiekt nie jest dostoswany architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych.
2. Do budynku prowadzi jedno wejście. Do wejścia i sali obsługi klienta prowadzą schody.
3. W budynku brak pochylni, platform, informacji głosowych, windy.
4. Przed budynkiem wyznaczono dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
5. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
6. Wszystkie pomieszczenia w budynku posiadają oznaczenia kontrastowe z drukiem powiększonym dla osób słabo widzących oraz w alfabecie Braille'a.
7. W budynku nie ma toalety dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W Urzędzie można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM0) online oraz pętli indukcyjnej.
Usługi są dostępne w godzinach pracy urzędu i są bezpłatne.